Dünaamiline meeskonnatöö ja kliendisuhtlus: teejuht tõhusa koostöö, motiveerimise ja rahulolu suunas

Dünaamiline meeskonnatöö ja kliendisuhtlus: teejuht tõhusa koostöö, motiveerimise ja rahulolu suunas

8 akadeemilist tundi
Eesti Kinnisvara Korrushoiu Liidu poolt tunnustatud kinnisvara korrashoiu erialane täiendkoolitus
Õppekavarühm: Ehitus ja tsiviilrajatised
Õppekava koostamise alused:

Kinnisvara hooldusjuht, tase 6  kompetentsid B.2.1, Kinnisvara haldusjuht, tase 6  kompetentsid B 3.1- B 3.2, Kinnisvarahaldur tase 4  kompetentsid B. 3.1- 3.2, Kinnisvarahaldur tase 5  kompetentsid B. 3.1- 3.2, Kinnisvara tehnohoolduse meister, tase 5  kompetentsid B.2.1, Kinnisvara heakorrameister, tase 5 kompetentsid B.2.1.

Eesmärk:

Anda koolitusel osalejatele teadmised meeskonna toimimise põhimõtetest, seaduspärades, nende motiveerimisest. Õppida uusi ja korrata üle juba teada olevaid suhtlemisvõtteid klientidega. Omandada suhtlemiskompetentse keeruliste klientidega toimetulekuks. Õppida ja harjutada praktilisi juhtimis-ja suhtlemisoskusi.

Sihtrühm:
  • Müügijuhid, haldurid, haldusjuhid, hooldusjuhid, heakorrameistrid, tehnohoolduse meistrid, teenindusjuhid, ärisuunajuhid, keskastmejuhid.
Koolituse sisu:
  • meeskonnatöö põhiprintsiibid;
  • rollid meeskonnas;
  • juhi roll ja tegutsemine, juhtimismudel meeskonnas;
  • meeskonna motiveerimine läbi ühiste väärtuste ja eesmärkide täitmine;
  • kuidas hoida häid suhteid meeskonnas;
  • positiivne tagasiside ja kolleegide väärtustamine;
  • kliendisuhtlus ja selle kompetentsid;
  • kliendi ootused ja vajadused;
  • põhilised vead kliendisuhtluses;
  • kes on „raske klient“ ja kuidas temaga toime tulla;
  • mis määrab kliendi rahulolu – suhtlemise osatähtsus;
  • praktilised harjutused.
Õpiväljundid – koolituse läbinu:
  • suureneb osalejate teadlikkus paindlikust ja kompetentsest juhtimisest;
  • mõistab meeskonnatöö olulisust ja rollide meeskonnas;
  • omandab oskuse kasutada positiivseid suhtlemiskompetentse kolleegide ja klientidega suhtlemisel;
  • oskab senisest paremini meeskonda motiveerida ja meeskonna eesmärke täita;
  •  tunneb ära „raske kliendi“ ja oskab temaga toime tulla;
  • Omab ülevaadet, mis määrab kliendi rahulolu.
Õppe alustamise tingimused: Puuduvad.
Õppe kogumaht: 8 akadeemilist tundi.
Õppekeskkond: Kaasaegne koolitusruum, kus on sobiv valgustus, ventilatsioon, vajalik tehnika (televiisor, tahvel) ja wifi ühendus.
Õppevahendid: Kirjalikud materjalid. Koolitus sisaldab õppematerjalide maksumust.
Õppeprotsess:

Hübriidõpe – koolitus toimub nii seminariruumis kui ka veebiülekande vahendusel reaalajas. Õppe käigus toimuvad  diskussioonid ja praktilised ülesanded.

Õppeprotsess:

Hübriidõpe 8 akadeemilist tundi: loeng, praktiliste kogemuste jagamine ja analüüsimine jm.

Õppemeetodid:

Hübriidõpe 8 akadeemilist tundi: loeng, praktiliste kogemuste jagamine ja analüüsimine jm.

Hindamine ehk õppe lõpetamise tingimused: Puuduvad.
Hindamismeetodid: Puuduvad.
Hindamiskriteeriumid: Puuduvad.
Väljastatavad dokumendid: Tõend kui on läbitud 80 % koolituse ajalisest mahust. Koolitaja:
Koolitajad:

Anneli Salk põhilised tegevusalad on psühholoogiline nõustamine, koolitamine ja kirjutamine. Peamised koolituste teemad on praktiline müük ja müügitehnikad, klienditeenindus, läbirääkimiste juhtimine, tööstress, kriisi- ja enesejuhtimine. Koolitajana töötab alates 2001 aastast. Anneli on kirjutanud eneseabiraamatu „Mina oma elus“.

Koolituse põhiinfo:

Toimumiseaeg: 25.04.2024
Kellaaeg: 9.30-16.30
Toimumiskoht: A. H. Tammsaare tee 47, Tallinn
Keel: Eesti
Maht: 8 akadeemilist tundi
Maksumus: 205 €+km
Hind sisaldab:

koolitusmaterjale, lõunasööki ning kohvipause (valikus on kohv, tee, vesi).

Soovitused:

kui samal koolitusel soovib osaleda ühest ettevõttest kolm või enam osalejat, siis küsi pakkumist koolitused@stell.ee

Loobumine:

kirjalikul loobumisel (e-kiri) vähemalt 3 tööpäeva enne koolitust tagastame 50% õppetasust. Koolitusele mitteilmumisel või hilisemal teatamisel õppetasu ei tagastata.

🍪 Me hoolime Teie privaatsusest!

Meie veebileht kasutab küpsiseid, et pakkuda Teile parimat võimalikku kasutuskogemust. Küpsised aitavad meil veebilehte optimeerida, analüüsida lehe kasutamist ja kohandada sisu vastavalt Teie huvidele. Privaatsuspoliitika